ponedeljek, 20. april 2020

Domače ustvarjanje

 Nekaj utrinkov iz domačega ustvarjanja tretješolcev POŠ Vrtojba. Preizkusili smo se v marsičem. Dekorirali smo naše domove med prazniki, se preizkušali z računalniškimi orodji in opisovali doživetja, pa tudi oblikovali uganke. Uganeš, kaj je opisano v njej?

Praznovanje velike noči

Prejšnji konec tedna smo praznovali velikonočne praznike. Zaradi epidemije korona virusa so bili letošnji prazniki malce drugačni.
Na veliki četrtek sva s sestro pobarvala pirhe. Za barvanje sva uporabila akrilno barvo, razbito jajce pa sva takoj pojedla. Na velikonočno jutro mi je sestra pripravila lov na zaklad. To je igra, kjer iščemo pirhe skrite v okolici hiše. Pri iskanju pirhov sem si pomagal z namigi, moral sem opraviti različne naloge. Na koncu sem za nagrado dobil čokoladni zaklad. Posebej se mi zdi zanimivo, da so najino igro opazovali redki mimoidoči.
Običajno sva se te igre igrala v naravi okoli babičine hiše, a letos to ni bilo mogoče zaradi karantene. Želim si da bi naslednjo pomlad veliko noč praznovali brez epidemije.

Teodor Fornazarič