sreda, 5. april 2023

TAČKE POMAGAČKE NA OBISKU

V četrtek, 23.3. 2023, smo v podružnični šoli Vrtojba težko pričakovali prav poseben obisk.  Obisk Tačk pomagačk. Vsak razred podaljšanega bivanja je namreč gostil vodnika s psom, ki je učencem predstavil Slovensko društvo za terapijo s pomočjo psov Tačke pomagačke.

Učenci so slišali, kako pravilno skrbimo za psa, kaj lahko je in pije. Če želimo ohraniti psa zdravega, mu ne smemo dajati določene človeške hrane, pa tudi ne preveč soli, sladkorja, ampak je ustrezneje, če poiščemo priboljške, ki so namenjeni prav njemu. Ugotavljali smo, da ni pes le človekov najzvestejši prijatelj, ampak je lahko čisto pravi sodelavec, saj najdemo pse, ki pomagajo ljudem v različnih službah to so: reševalni psi, policijski psi in terapevtski psi. Poznamo pa kar nekaj znanih psov z malih ekranov, oziroma s filmskih platen. Tako kot so psi lahko filmske zvezde, pa so psi Društva Tačke pomagačke in njihovi skrbniki, prostovoljci, pravi junaki in zvezde za ranljivejše skupine tj.; otroke, starostnike, osebe s posebnimi potrebami, ki potrebujejo še posebno nego in skrb, in jih prisrčni, potrpežljivi kosmatinci in njihovi srčni spremljevalci obiskujejo tako po vrtcih, šolah, domovih za starejše itd.

Petošolci so se tako razveselili, 12-letne Gaie, pasme koker španjel in  spremljevalke Ane, ki sta učencem 5. razreda predstavili delovanje društva za terapijo s pomočjo psov Tačke pomagačke.

Gaia je bila zelo potrpežljiva in je dovolila, da so jo učenci božali, krtačili, ji prinesli vodo, pa tudi spoznali, kako morajo počistiti za psom. Učenci so kar tekmovali, kdo bo več povedal, vprašal glede nege psa in seveda, kdo bo pritegnil več Gajine pozornosti.

Ura druženja je kar prehitro minila in le neradi smo se poslovili od prostovoljke Ane in njene zveste in prijazne Gaie, ki nam je dala celo tačko v pozdrav!

Vtisi učencev in učenk  po obisku:

» Zelo mi je bilo všeč! Naučila sem se veliko reči. Zelo je bilo zanimivo. Psička je bila lepa in veliko sem izvedela.« Gaja in Ivon

» Bilo je zelo lepo. Gaia je bila luškana in ves čas se je crkljala pri nas.« Anika

» Všeč mi je bil pes, motilo me pa  je, da med sošolci nisem  prišel do besede.« Jurij

»Naučila sem se, da so trije poklici, v katerih delajo tudi psi. Všeč mi je bilo, ko sem krtačila psa.« Kaisa

» Želeli bi si še take obiske.« Lana





Mirjam Kodrič in Lara Tavčar