sreda, 1. junij 2022

 

Zborovski BUM

V petek, 27. maja 2022, je na Bevkovem trgu v Novi Gorici potekal Območni zborovski BUM. Nastopilo je 12 otroških pevskih zborov iz osnovnih šol in glasbene šole, ki so v Goriški regiji. Vseh devet pesmi so zapeli skupaj kot en združen pevski zbor. Pri vsaki pesmi se je zborovodja zamenjal.

Namen prireditve je bil vzpodbuditi mlade pevce za nadaljnje zborovsko petje in to ohranjati. V zadnjih dveh letih je bilo namreč javno nastopanje v takih sestavih onemogočeno oziroma zelo omejeno.

Take prireditve so pogrešali otroci, njihovi starši, zborovodji, pa tudi vsi ostali, ki so zapolnili Bevkov trg in se naužili  otroškega petja, ki je prihajalo od več kot 370 veselih in zadovoljnih otrok.

Med nastopajočimi so bili tudi trije zbori OŠ Ivana Roba Šempeter pri Gorici. Pevce iz matične šole je vodil Jani Klančič, iz POŠ Vogrsko Helena Hvala Prah, iz POŠ Vrtojba pa Tatjana Marvin.

Nekaj vtisov udeležencev POŠ Vogrsko:

Zala, 2.r: Prvič sem nastopala na prireditvi, kjer je pelo takšno število pevcev.

Lana, 2, r: Po nastopu so nas pogostili s sladoledom.

Maja F., 4.r: Težko mi je bilo dolgo časa stati, ker je bilo vroče, vendar sem vztrajala do konca.

Lia, 2.r: Vesela sem bila, ker me je prišla gledat mama.

Pia, 1.r: Najbolj sem bila vesela, ko smo prepevali pesem Vem, da danes bo srečen dan.

Eli, 4.r: Malo me je bilo sram nastopati pred tako množico.

Luka, 5.r: Zelo mi je bilo vroče. Užival sem v petju tako velike skupine. Všeč mi je bilo, ker je bil pri vsaki skupini drug zborovodja.

Asja, 5.r: Najbolj mi je bila všeč pesem Bratovščina sinjega galeba. Ker je bilo vroče, smo komaj čakali, da gremo v senco.

Filip, 5.r: Kar malo me je bilo strah, ker nisem še nastopal v taki množici pevcev.

Anika, 4.r: Med pevci je bila tudi moja sestrična. Poslušalo me je veliko sorodnikov.

Tinai, 5.r: Zanimivo mi je bilo v tako velikem pevskem zboru.

Jhousan, 3.r: Spoznal sem novega prijatelja.

Zala, 3.r: Po vsaki pesmi so nas gledalci nagradili s ploskanjem.

Maja Š., 4.r: Med množico ljudi sem dolgo časa s pogledom iskala mamo.

Kaja, 3.r: Vesela sem bila, ker nam je svoj čas namenila tako velika množica gledalcev.

Otroški pevski zbor Podružnične šole Vogrsko
Pevci na Bevkovem trgu.

Andrejka Rijavec