petek, 20. marec 2020

Zapeli smo s slovenskim glasbenikom Rudijem Bučarjem

 Ob 8. marcu je Krajevna skupnost Vogrsko pripravila nepozaben koncert glasbenika Rudija Bučarja. Tudi OPZ podružnične šole je bil povabljen, da z njim že drugič zapoje. Prvič smo z njim zapeli ob krajevnem prazniku lansko leto. Pevci so bili nad povabilom navdušeni in začeli smo z delom. Pripravili smo dve pesmi Tisti ljudje in Sen znala jes, ki smo jih ta večer predstavili. Kdo bi si mislil, da se bo naše življenje čez noč spremenilo. Ta dan smo nastopili z velikim žarom in veseljem. Sam koncert je bil enkraten. Naš pevski vložek pa je gotovo popestril večerno koncertno dogajanje. Navdušenje nad našim petjem smo dobili tako od občinstva kot od samega Rudija Bučarja.
Misli mojih pevcev:
-       Mi smo vadli in vadli dokler ni prišel nastop- ko smo prvič probali nas je Rudi pohvalil.
-       V soboto sem se imela lepo- vse skupaj je bilo sproščeno
-       Najlepše sem se imela na koncertu. A, da smo prišli do koncerta smo morali vaditi.
-       Na nastopu mi je bilo fajn, ker je Bučar govoril smešnice. Lepo mi je bilo , ko smo jedli pico. Na koncu nastopa smo se igrali
-       Na koncertu Rudija Bučarja sem se zelo zabavala. Všeč mi je bilo, ko nas je poklical na oder in govoril smešne stvari. Najbolj pa mi je bilo všeč, ko je delil avtograme.
 Danes pa  za  nami  je  pet dni  življenja v novih okoliščinah, ko iščemo pravo razmerje med usklajevanjem različnih dnevnih dejavnosti in opravil.
Najpomembnejše je seveda  zdravje ter odnosi med člani družine, s katerimi bomo v naslednjih tednih preživeli največ časa .Naj bo glasba v teh dneh naše zdravilo in naj nas povezuje. Skušajmo si z glasbo navduševati, navdihovati, nasmejati in  obarvati dneve … prek poslušanja (in gledanja), izvajanja in ustvarjanja.


Rudi Bučar poje in mi z njim, da smo prav mi tisti ljudje, ki pojemo in plešemo in smo s soncem obsijani in gledamo naprej… glejmo naprej, pozitivno….

Ostanite zdravi, Helena  Hvala Prah